Dec 23, 2012

Dovanos - meilės dėžutė

Ar jau dovanos suvyniotos?:):) Aš nesu "cukrinių" dovanėlių gerbėja.  " Cukrinės " - perdėto saldumo, eilarščiais ir širdelėm išpuoštos dovanėlės.  Iš kitos pusės mūsų mamos ir močiutės
( nesupykit) mėgsta "cukrines", sentimentalias dovanas. Taigi - vieną tokią, mūsų močiutei ir pagaminom.

Mintis iš "Lason moon" box of love.

Reikės - dėžutės, dažų ar seno piešinuko.  Aš ne poete, bet mano mama angliškai tikrai nemoka. Todėl teko improvizuoti. Jeigu netyčia rašysit savo eilerštuką - pasidalinkit.

Taigi, mūsų meilės dėžūtė ir eilėraštukas

                              Dovana ši - stebuklinga
                              Jos paliesti negali
                              Niekad neatverk dėžutės
                              Lai tai lieka paslapty
                                
                              Tu priglausk ją prie širdelės
                              Jei tau liūdna ar sunku
                              Mano meilė Tau gyvena
                              Šioj dėžutėj, po dangčiu.
  
            

Jei skubat, galima ir kitokią dovanėlę paruošti. Panaši "mintis" - apkabinimas. Tereikia apvedžioti vaiko rankeles ir iškirpti. Aš gavau tokį Noros apkabinimą per pirmą mamos dieną .Vis dar jį saugau :). Idėja iš http://www.supermommoments.com





Jaukių Šv.Kalėdų, šveskit kaip vaikai, kurkit prisiminimus ir nepamirškit palikti Kalėdų senelio pėdos:)










No comments:

Post a Comment

Neuždaryk nepasisveikinęs - palik komentara:)