Mar 22, 2012

Desertas akims

  -->
Sveiki, aš - Gustė. Turiu 2,8 m. dukrytę ir 8 mėn. sūnų. Stengiuosi tolerantiškai žiūrėti į kūrybinę netvarką, kuri mūsų namus ištinka, kai mano panelė atsiraitoja rankoves :) Kaip man sekasi - kitas klausimas. Kad ir dabar - rašau apie šio vakaro Izabelės kulinarinį šedevrą, o ji, pamačiusi, kas po viso to dedasi po stalu, atsisuka į mane tragišku balsu intonuodama: “mamyte, žiūrėk - siaubas, taip???”

Šiandien panelė nevažiavo į darželį, nes pasigavo virusą. Kadangi dieną norėdama užmigdyti mažylį kelis kartus jau buvau Izabelei įjungus filmuką, o kompiuterį/telefoną/televizorių labai stengiuosi apriboti iki minimumo, po vakarienės pasiūliau eiti “daryti darbelių”. Iš tėčio parneštų mūsų mėgstamiausių keksiukų per penkias minutes dėžutėj liko tik trupiniai, tad nutarėm ją užpildyti nauju desertu. Beje, Izabelė gamindama daug improvizavo, todėl sutarėm deserto neragaut :)

Taigi, varškė + perlinis cukrus + maistiniai dažai, + makaronai + vonioje tirpstantys maži muilo burbulai. Skanaus!

P.S. valgoma tik akimis :)






No comments:

Post a Comment

Neuždaryk nepasisveikinęs - palik komentara:)